Reklamacje

Reklamacje:

Produkty oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe, objęte 24 miesięczną ( w przypadku sprzedaży business to business B2B 12 miesięczną ) odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową (rękojmią), na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

Procedura reklamacyjna:

Reklamacje prosimy zgłaszać poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego pod tym adresem i wysłanie go pocztą elektroniczną pod adres mailowy: reklamacje@gardenflora.pl lub pocztą na adres reklamacji podany w zakładce kontakt
Po otrzymaniu formularza reklamacyjnego skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni i ustalimy dalsze kroki i odbiór reklamowanej przesyłki
Do przesłanej reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni.